V druhej polovici októbra v bratislavskom multifunkčnom komplexe River Park, spoločnosť Miele oficiálne otvorila nový predajný priestor Miele Centrum, ktorý nahradil menšiu predajno-výstavnú plochu na Hodžovom námestí. V príjemnom prostredí dunajského nábrežia, majú záujemcovia o kvalitné a dlhodobo spoľahlivé produkty tejto značky prísť s nimi do kontaktu na vysokej profesionálnej a estetickej úrovni. Dôvody prečo sa spoločnosť Miele rozhodla pre zmenu adresy, vysvetlil obchodný riaditeľ spoločnosti Miele na Slovensku, Ing. František Uhrinec.
Čo bolo príčinou, že sa spoločnosť Miele rozhodla obohatiť ponúkať svoje služby v priestoroch multifunkčného komplexu River Parku?
Boli sme presvedčení, že nevyužiť možnosť prenájmu obchodných priestorov v tomto komplexe, by bola chyba. River Park v tejto chvíli spĺňa všetky naše požiadavky na miesto aj čas, pretože jeho potenciál sa bude s pribúdajúcou výstavbou v jeho okolí len zvyšovať.
S čím všetkým má nové centrum ambíciu osloviť zákazníkov a aké služby môžu od nového Miele Centra očakávať?
Našou snahou je osloviť zákazníkov nielen elegantne zariadeným obchodným priestorom, ale hlavne ponúkanými službami. Vystavené produkty má možnosť nielen vidieť, ale si ich tiež ohmatať, vyskúšať si nastavovanie jednotlivých programov a dokonca ich môže vidieť aj pri plnej prevádzke. V showroome totiž máme kompletne vybavenú aktívnu kuchyňu, v ktorej sú naplánované pravidelné predvádzacie varenia, umožňujúce zákazníkom sa na vlastne oči presvedčiť o prednostiach a kvalite spotrebičov Miele. Vyškolený personál, odborne poradenstvo a profesionálny servis patrí už tradične k našim štandardným službám.
Na akej rozlohe a úrovni plánujete ponúkať svoje produkty?
Dvojpodlažný moderne zariadený priestor má celkovo 330 m² úžitkovej plochy. Prvé podlažie je uspôsobenena prezentáciu domácich spotrebičov Miele a na druhom podlaží je interiérové štúdio zamerané na dizajnové produkty značiek Rimadesio a SieMatic. Rimadesio vyrába systémové interiérové riešenia, ako napríklad dvere, knižnice, šatníky, policové systémy a regály. Kuchynské linky Sieťami sú charakteristické vysokou kvalitou použitých materiálov a technickouprepracovanosťou.
Miele má pomerne široké portfólio domácich spotrebičov, čo všetko v showroome klient nájde?
Predajno-výstavný priestor sme funkčne rozdelili do niekoľkých tematických zón podľa produktových skupín: zóna „Starostlivosť o bielizeň“ ponúka práčky, sušičky a žehliace stanice; v zóne „Varenie“ sú vystavené rúry, kombinovane parne rúry, nahrievače riadu, odsávače par, kávovary a pod. Ďalšia zóna je venovaná umývačkám riadu.
Čím sú výrobky Miele podľa vás výnimočné a pre aký typ klienta by mohli byť zaujímavé?
Miele oslovuje predovšetkým zákazníkov zameraných na kvalitu, životnosť, nadčasový dizajn, komfort ovládania a energetickú efektivitu.Od založenia spoločnosti pánmi Carlom Miele a Reinhardom Zinkannom uplynulo už 117 rokov a od samého začiatku kládli vysoký dôraz na kvalitu svojich výrobkov. Firemné motto „Immer besser“ – „Stále lepšie“ je dodnes neoddeliteľnou súčasťou loga Miele.
Ak sa niekto rozhodne pre niektorý z modelov vystavených v showroome, aká je jeho dodacia lehota, je v cene zahrnutá tiež doprava a ak si to spotrebič vyžaduje v rámci záruky i zapojenie do prevádzkového režimu?
Prístroje Miele delíme na voľne stojaci sortiment a zabudovateľný sortiment. Medzi voľne stojace patria: práčky, sušičky, vysávače, žehliace stanice. Súčasťou zabudovateľného sortimentu sú: rúry na pečenie, varne dosky, odsávače pár, umývačky riadu a chladničky. Pri dodacích termínoch platí, že modely patriace do voľne stojaceho sortimentu držíme bežne na sklade a zo skladu ich zákazníkovi vieme dodať do 48 hodín. Vysávač si väčšinou berie hneď so sebou. Modely zo zabudovateľného sortimentu si často rieši súčasne s návrhom kuchynskej linky, alebo celého interiéru, takže v takýchto prípadoch dodacia lehota korešponduje s dodacou lehotou na nábytok. V cene prístroja je zabezpečená doprava i zapojenie prístroja servisným technikom Miele.