Internetový obchod Bonami

Hľadáte nové trendy, sledujete zahraničné novinky a nebojíte sa priniesť originalitu do vášho interiéru? Ak už dávno snívate o mieste, kde každý deň nájdete novú inšpiráciu pre vaše bývanie, máme skvelú správu: takéto miesto existuje! Je ním Bonami, internetový obchod s krásnymi vecami. Jej zakladateľom je Václav Štrupl, jedna z najvýraznejších osobností českého webového marketingu.

9416835774_4a7b4ff590_k 16050823650_44b0f12af9_k Blanc od Happy fiday Zuiver Karup leitmotiv barefood pohovka libreria Tetromina tetris

 

 

 

 

 

 

Vo vašom prípade však nejde klasický e-shop, ale nákupný klub. Čo to znamená a čím sa líši nakupovanie u vás od iných e-shopov, zameraných na bývanie a interiérové doplnky?

Hlavný rozdiel spočíva v neustále sa meniacom sortimente. Každý deň dávame do ponuky alebo spúšťame 4 – 6 nových kolekcií od rozličných dizajnérov a značiek z celého sveta. Kúsky ponúkané v rámci kolekcie možno kúpiť počas obdobia 7 dní za zvýhodnenú cenu, potom ponuka končí. Oplatí sa teda sledovať náš web každý deň, pretože sa tam objaví množstvo nových produktov a na ďalší deň zasa zmiznú. Tovar sa snažíme prezentovať aj magazínovou formou, kde podobne ako na webe prezentujeme veľa tipov pre zariaďovanie interiéru, rozhovory a ďalší zaujímavý obsah.

Slováci mohli doposiaľ nakupovať na českom webe. Čo nové prináša nakupovanie na bonami.sk?

Hlavne sa otvárajú nové platobné a dopravné možnosti, s čím súvisí aj marketing v slovenčine, zákaznícka podpora a všetko, čo k tomu patrí. V Prahe sme dali dohromady tím kolegov, Slovákov. Hoci budú riešiť kompletnú agendu z našej pražskej kancelárie, zákazníci dostanú 100% servis.

O výber tovaru sa stará tím tzv. „Creative hunters“. Ako ich práca funguje?

Naše Creative Hunters, to sú milovníčky pekných vecí, ktoré denne trávia čas hľadaním nových kúskov a zaujímavých nápadov, ktoré budeme na našich stránkach ponúkať. Lietajú po európskych veľtrhoch, schádzajú sa s dodávateľmi, vyhľadávajú na internete a píšu maily do všetkých kútov sveta. Vyhľadaním zaujímavého produktu alebo kolekcie však ich práca nekončí. Okrem výberu produktov treba s dodávateľom dohodnúť všetky podmienky spolupráce, zabezpečiť fotky, cenovú kalkuláciu aj logistiku. Práve kvalitné podklady sú pri predaji na internete kľúčové – pekné produktové a imidžovej fotky v spojení s detailným popisom tovaru nakoniec rozhodujú o tom, či ľudia danú vec kúpia. Takže dobrý nápad a estetická kvalita tovaru sú základ, ale samy o sebe pre úspech nestačia.